Tot nader bericht werken wij op afspraak
Sinds dinsdag 17 maart 2020 kunnen inwoners enkel nog na afspraak terecht bij onze gemeentediensten. Dit geldt voor noodzakelijke en dringende dienstverlening. Concreet wil dat zeggen dat alle loketten gesloten blijven en onze gebouwen enkel toegankelijk zijn voor wie een afspraak heeft.
We blijven onze dienstverlening wel garanderen. We helpen alle inwoners telefonisch of via e-mail verder met al hun vragen. Onze medewerkers luisteren naar uw vragen en beslissen voor elke vraag afzonderlijk of een afspraak noodzakelijk is. We roepen op om niet-dringende dienstverlening uit te stellen. Ook via www.hulshout.be kan u het nodige melden of (aan)vragen.
Heeft u een vraag voor onze diensten, bel of mail ons en we reageren zo snel mogelijk.
Voor inlichtingen of een afspraak bij de diensten in het gemeentehuis belt u naar 015 22 40 11.
Voor inlichtingen of een afspraak bij de sociale dienst belt u naar 015 75 01 00.
Voor inlichtingen of een afspraak bij de sportdienst belt u naar 015 24 26 77.Bibliotheek: klik hier voor de aangepaste werkwijze.
Voor inlichtingen of een afspraak bij het containerpark kijkt u op https://www.hulshout.be/nl/wonen-en-omgeving/afval/recyclagepark.
Voor inlichtingen of een afspraak bij de dienst Kinderopvang, mailt u naar kinderopvang@hulshout.be.
Met deze maatregel willen we de verdere verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk beperken. Door te werken op afspraak vermijden we dat mensen onnodig met elkaar in contact komen en mogelijk gevaar lopen om besmet te worden.